niedziela, 28 lutego 2010

Zaproszenia

Zapraszenie nr 1: do Art-glass-ak na candy. Do zdobycia piękne markery - na pewno przydadzą się przy dzierganiu ;)

Zaproszenie nr2:  Osoby z Torunia i okolic zapraszam na spotkanie robótkowe 6 marca. Jeśli sa chętni to proszę napisać na adres mailowy a podam szczegóły ;) Im nas więcej tym lepiej! Zapewniamy dobrą zabawę :D

I jeszcze małe wyjaśnienie. Dawno nic na blogu nie pokazywałam ale to dlatego, ze dziergam coś w tajemnicy i nie mogę ujawnić nic póki nie dotrze to do adresata ;)

Komentarze:

Persjanka: Oj bardzo przyjemnie. Ale moja pierwszą i największą "miłością" zawsze będą zabawki :D

Aleksandra: Dziękuję.

Kasianat: Dzięki, guziki udało mi się znaleźć przypadkiem ;)

Konwalia: Właśnie to mi sie w nim tak podoba, nie chciałam takiego tradycyjnego sweterka, ale z drugiej strony dla chłopców jest zawsze trudniej.

Grażyna:  Z guzikami miałam szczęście, jak tylko je zobaczyłam od razu wiedziałam ze będą pasowały. Teraz szukam jeszcze żółwiowej łatki do kompletu, ale nigdzie nie ma :(

Makneta: Dziękuję bardzo! Nie spodziewałam się...

Robaczek15: Też mnie to zapięcie urzekło od razu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz