wtorek, 2 lutego 2010

Prototyp lalki

Jakiś czas temu szukałam niewielkiej lalki do wydziergania. Niestety nie znalazłam takiego wzoru, który by mi odpowiadał. Chciałam, żeby kończyny były ruchome, dzięki czemu lalka mogłaby sama pewnie siedzieć. Pomyślałam, że nie ma wyjścia - trzeba samemu coś zaimprowizować ;) I tak powstał ten prototyp.

Wzór: Mój własny
Włóczka: Dalia, Elian Klasik
Druty: 2,5


Wzór jest w fazie testów - o ile proporcje mi odpowiadają, jej tors wymaga poprawek. To że jest "puszysta" jest oczywiście zamierzone - kto powiedział, że wszystkie lalki mają być kościste ;) Myślę jednak, że przydałaby się zarysowana talia (w prototypie talia to wynik sznureczka w sukience). Noi zdecydowanie muszę popracować nad twarzą.

Jak wam się podoba? Tylko poprawić czy zaczynać od nowa?

Komentarze:

Anisa: Jeszcze raz dzięki za info.

Konwalia: Troszkę cierpliwości.

2 komentarze:

  1. Fajna ta Lala. Mam sentyment do takich włóczkowych istotek. Jako dzieciak dostałam podobną od Mamy i bardzo ją lubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo podoba :) no może usteczka bym jej zrobiła bardziej czerwone, fajnie też, że jest przy kości ;) bo takiej to ze świecą szukać ;)

    OdpowiedzUsuń