niedziela, 14 lutego 2010

Kreacja karnawałowa dla Barbie

 Skoro Barbie ma już suknię ślubną potrzebowała też kreacji na koniec karnawału ;) Nie mam co prawda figury lalki Barbie (nawet bym nie chciała) ale taki zestaw bardzo mi się podoba i kto wie - może kiedyś się w takim pokarzę na balu :D

Część przesyłki którą wysłałam Mirce w walentynkowej wymiance.

Wzór:168. Pink skirt & Top with Fun fur Trim
Włóczka: Elian Klasik
Druty: 2,5






Musiałam top dziergać dwa razy, bo wg wzoru wychodził za duży. Zmieniłam wiązanie i w sumie taki bardziej mi się podoba ;)


Co prawda z mężem nie obchodzimy walentynek - ale dla tych którzy obchodzą życzę Romantycznego Święta Zakochanych ;)

Komentarze:

Konwalia: Ależ proszę bardzo ;) Ja też, jak byłam mała miałam lalkę Barbie, ale przyznam, ze zawsze wolałam lalki-bobasy od niej. Teraz jednak, jak robiłam te ubranka, też przypomniało mi  się dzieciństwo... ;)

1 komentarz:

  1. bardzo bym chciała zobaczyć kreaje Barbi /obie/w większym formacie, gdyż z daleko nie widzę wzoru-na pewno są piękne- czy możesz to zrobić?Wanda

    OdpowiedzUsuń