środa, 30 września 2009

Sara's beret

Beret dla siostry ukończony! Bardzo się jej spodobał :D Postanowiłam więc napisach schemat i wrzucić go na ravelry :D Dzięki pomocy Truscaveczki udało się!

Mój pierwszy dodany schemat na ravelry:D

Sara's beret

Wzór: Mój własny :D Do ściągnięcia tutaj
Włóczka: "Treviso" z lidla (75%wełna, 25% poliamid), podwójna nitka
Druty: 4,0 i 6,0

Siostra się zgodziła na umieszczenie swojego zdjęcia, więc mogę wam pokazać jak się go nosi :D (Sara na co dzień nie nosi takich okularów :D )

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

3 komentarze:

  1. Gratuluję ukończenia beretu i oczywiście pierwszego wzorku opublikowanego na Ravelry.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, no... powaliłaś mnie, dosłownie nokaut !
    beret zarąbisty ! ojj... brak słów, normalnie...
    Zabawę, bym chętnie zaczął ale...
    Ale... no właśnie... zanim ja ten szal zrobię,
    to kupa czasu minie ;D [wymówka, brak czasu, itp]

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj ja tak z innej beczki wcale sie nie obraziłem z powodu twojej opini domyslam sie że kartki sa trudne do zrobienia ale sa gusta i guściki ja bym naprzykład kupił taka kartke z kwiatkiem bo mi bardzo sie podoba a jeżeli chodzi o berecik to jest superancki serdecznie pozdrawiam dziergający kriss

    OdpowiedzUsuń