środa, 27 lipca 2011

Mama z dzieckiem

Czas ujawnić mój tajny projekt. Na pomysł wpadłam już dawno ale nie potrafiłam dobrze rozwiązać problemu z brzuchem. Pewnego dnia jednak doznałam olśnienia i szybko wydziergałam lalkę - najwyraźniej był już na nią czas ;) Wzór jest w trakcie testowania, ale jeszcze w sierpniu powinien być gotowy. Na razie tylko w wersji angielskiej ale jeśli znajdą się chętni pojawi sie wersja polska ;)

Lalka w ciąży. W brzuchu znajduje się oczywiście jej maleństwo ;)

Pregnant doll

Zbliżenie

Pregnant doll 1

A tu już "po porodzie":D

Mom and baby

I z dzieckiem w nosidełku.

Mom and baby1

Zbliżenie na bobaska

Baby

Oraz na twarz szczęśliwej mamusi

Pregnant doll 2

W planach jest reszta rodziny: jej mąż, dzieci (w różnym wieku) oraz  dziadkowie. Plan oczywiście na dłuższy okres bo czasu mam mało na dzierganie...

16 komentarzy:

  1. O rany jestem pod wrażeniem.
    Jeszcze większym,że będzie cała rodzinka.
    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny pomysl. Laleczki sa bardzo ladne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze laleczki to jest dopiero precyzja w dzierganiu tych maleństw...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalny pomysł :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lalka świetna, ma brzuszek, biuścik.Podziwiam, takie maleństwo dziergać i jeszcze rozpisywać wzór;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny i bardzo edukacyjny projekt.Gratuluję serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. no jesteś niesamowita. genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelecja! Ta lala to chyba z Hollywood, że tak szybko do figury wróciła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna!! Lala jak juz wspomnialam w mailu jest boska... patent z brzuchem niesamowity :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ta mamusia ! Takiego maleńkiego bobaska na drutach wydziergać ...to już wyższa szkoła jazdy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna lalka, a pomysł rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wykonanie! Widziałam już taką laleczkę na ravelry ale Twoja jest śliczniejsza. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. I am having fun testing this for you Martyna,they really are sweet.
    Well done

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te wszystkie zabawki. Zniknęłaś z Gazety i myślałam, że nic już nie robisz a tu taka niespodzianka. Fajnie się to wszystko ogląda. Powodzenia. lustroo

    OdpowiedzUsuń