wtorek, 26 lipca 2011

Wyróżnienie

Dziękuję bardzo nevermorequeen, ann drucik i Kasi za wyróżnienie. Oj nie wiem czy zasłużyłam bo strasznie bloga zaniedbałam ostatnio...
 
Wg zasad powinnam mianować 16 blogów, ale przyznam że ciężko byłoby mi wybrać. Na wszystkie blogi. które ma w zakładkach zaglądam i wszystkie bardzo lubię. Dlatego też nominuje wszystkie - a co ;)

Teraz jeszcze 7 rzeczy o mnie...

  1. Na chrzcie nadano mi inne imię niż to które mam obecnie.
  2. Chciałam zostać antropologiem, ale mimo chęci musiałam zmienić plany.
  3. Jedną z moich ulubionych pisarek jest Kathy Reichs.
  4. Bardzo lubię oglądać amerykańskie seriale w wolnej chwili.
  5. Lubię piec i gotować nowe potrawy, najchętniej kuchnia włoska lub amerykańska, choć inne też są pyszne ;)
  6. Poznałam mojego męża przez internet.
  7. Nie lubię zakupów. 
To chyba by było na tyle ;)

Niedługo na blogu umieszczę zdjęcia mojej najnowszej zabawki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz