wtorek, 16 lutego 2010

Sweterek dla niemowlaka

Ostatnio wydziergałam ten oto sweterek. Po raz pierwszy dziergałam od góry rozpinany sweterek i muszę przyznać, że dziergało się bardzo fajnie. Włóczka Crazy Baby jest cudownie miękka i zdecydowanie polecam na wyroby dziecięce. Szkoda że występuje tylko w melanżu... Nie do końca podoba mi się kołnierz - nie wiem czy nie za szeroki...


Wzór:Offset Wraplan by Sara Morris
Włóczka: YarnArt Crazy Baby, Madame Tricote Baby
Druty: 3,5




 
Sweterek ma 20cm długości, szerokość przy kołnierzyku 12cm. 
 
W planach mam jeszcze kilka dziecięcych rzeczy do wydziergania. Niestety nie dla mnie, a dla mojej koleżanki, a raczej jej dziecka ;) Dzierganie takich małych słodkich rzeczy sprawia niesamowitą frajdę ;)
 
Komentarze:
Wanda: Ależ nie ma sprawy ;) 
Proszę nie zostawiać próśb o wzory w komentarzach, a napisać na maila podanego po prawej stronie ;) W ten sposób łatwiej i szybciej będę mogła pomóc. :D

7 komentarzy:

  1. slodkosci..cudne sa te rzeczy dla maluszkow i przyjemnie sie je robi..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne pracka, mitenki, ubranka dla barbi - czadowe. Sweterek dla malucha świetny i guziczki ma przesłodkie. Może przy szyjce rzeczywiscie troszke przyluzny, ale tez zależy czy dziecko jest duże??? pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten sweterek. Podoba mi się to asymetryczne zapinanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek cudny, a guziki idealne do niego dobrane:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyziulko, maszyna losująca sprawiła, że wygrałaś moje candy. Napisz do mnie maila ze swoim adresem.
    pozdrawiam


    PS. Sweterek jest słodki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny sweterek. Mnie kołnierzyk się podoba, a ta asymetria jest rewelacyjna. Dodaje ogromnego uroku sweterkowi :)

    OdpowiedzUsuń