poniedziałek, 14 marca 2011

Ulgario

Tak jak obiecałam zamieszczam zdjęcia przyjaciela stworka z poprzedniego posta. Mimo, iż są z różnych planet bardzo się polubili ;) Słyszałam, że szykuje się cała inwazja kosmitów i mam nadzieję, że będą one równie miłe i przyjazne.

Wzór/Pattern: Ulgario by Fiona McDonald
Włóczka/Yarn: resztki akrylu,
Druty/Needles: 3,00mm
Ulgario

Czy wam też przypomina Prosiaczka (tego od Kubusia Puchatka)? 

Mam poważne problemy z trzymaniem się marcowej listy WIPów. Po pierwsze mniej czasu, a po drugie na druty wpadają mi inne projekty. Coś czuję, że skarpetki z warkoczami zakwalifikuje jako UFO...

Komentarze:

Alex, CU@5, Ann, Antonina: Dziękuję ;) Wasze komentarze dodają moim drutom skrzydełek ;)

5 komentarzy:

  1. jak zwykle u Ciebie jest na co popatrzeć,stworki absolutnie superaśne

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne cudeńka robisz.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja dodam jeszcze nóżki do Twoich drutów: dziergaj te cudowności do końca świata i o jeden dzień dłużej - bo po ciężkim dniu nic nie zastąpi tego jak relaksuje oglądanie Twoich prac! Są słodkie i cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. No jesteś niesamowita ze swoim zabawkami. Podziwiam i podziwiam!

    OdpowiedzUsuń