czwartek, 17 marca 2011

Bella

Narodziny Belli trwały długo, co zresztą widać na zdjęciach WIPów. Powstała z mojej ulubionej włóczki - "Bonus DK" która wspaniale imituje kolor skóry a włosy to "crazy yarn" którą dostałam w MYBswap.

Wzór/Pattern: Babes in the wool by Fiona McDonald
Włóczka/Yarn: Bonus DK (ok 40g) oraz inne włóczki akrylowe
Druty/Needles: 3,25 i 3,50mm

Bella jest bardzo odważna i nie boi się pozować do zdjęć nawet nago czy pokazać co ma pod spódniczką... Uwielbia patrzeć przez okno na świat ale jak na razie nie ma zamiaru opuszczać swojego małego mieszkanka na półce. Czeka aż powstanie cała jej garderoba - jak na razie jest tylko tyle co widać na zdjęciach co dla takiej strojnisi jest zdecydowanie za mało.

Bella 2

Bella

Bella's date outfit

Komentarze:

Pappu, Iwona150, Kokotek, Anka, Ulaj, Ann, Grażyna, Mita, Malutka: Dziękuję bardzo.

Żyrafa: To nie takie trudne ;) Sama dziergam nieco do ponad 2 lat. Trochę samozaparcia i dasz radę.

Mao: Na szczęście udało się bez prucia tym razem ;) "Do trzech razy sztuka" odnosi się do tego, ze to moje trzecie podejście do dziergania swetrów a pierwsza udana ;) Dzięki wielkie.

Anat: Bałam się że kolory nie będą do siebie pasowały, ale udało się. Wzorowałam się na oryginale troszkę, choć włóczkę mam zupełnie inną.

8 komentarzy:

  1. Super Lalunia :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka LALUNIA :) i jakie ma całuśne usteczka, normalnie gwiazda się narodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bella jest świetna. Jestem ciekawa jak zrobiłaś takie piękne oczy. Czekam na pokaz mody. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całuśna wyszła świetna! Też jestem ciekawa jak zrobiłaś te oczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem ciekawa jak zrobiłaś oczy. Włosy są fantastyczne! Cała lala bardzo udana, opcja z ubrankami jest dodatkowym atutem.

    OdpowiedzUsuń