czwartek, 24 marca 2011

Loka

Tak jak obiecałam pokazuję małą lalkę jaką wysłałam z okazji ostatniej wymianki. Udało mi się zrobić kręcone włosy, choć włóczka nie do końca dobrze dobrana i nie zblokowała się odpowiednio. Wydziergałam ją w ramach KAL na ravelry choć nie dlatego powstała. Podczas wielu maili jakie wymieniłyśmy dowiedziałam się co nieco o jej obu córkach i pomyślałam, ze to troszkę nie fair jeśli tylko jedna coś ode mnie dostanie. Ten wzór jest idealny, ponieważ zostawia wiele miejsca na własną inwencję i można dopasować do każdego. Do tego lalka jest nieduża - ok 15cm, więc nawet dla dorosłej osoby jest odpowiednia - przecież nikt nie sprawdzi co mamy w kieszeniach :D

Wzór/Pattern: Chibi doll by Fiona McDonal
Włóczka/Yarn: włóczki akrylowe
Druty/Needles: 3,00mm
Loka
 
W planach mam więcej takich małych lalek, ale nie wiem czy czas na to pozwoli...

We wtorek minęło 2 lata odkąd pisze bloga (i nieco ponad 2 jak zaczęłam dziergać), tak po cichutko przemknęła rocznica. Miałam w planach jakoś to uczcić, ale czasu zabrakło... Będą następne ;)

Komentarze:

Ann, Grażyna, Lete: Dziękuję bardzo.


Kokotek: Czekam z niecierpliwością na zdjęcia :D


Utrica: To ja dziękuję. Cieszę się, że lalka tak sie podoba, ale mam nadzieję, że mała nie będzie miała przez nią problemów w szkole.

Kasia: Dziękuję bardzo za wyróżnienie. ;)

7 komentarzy:

  1. Śliczna Lalunia.!!!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. heheh jaka słodka wiosenna pieknota.
    Kolejna bardzo udana lalunia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne oczka :) A lala jak zwykle cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wytrwałości w pisaniu bloga;-)
    Następna śliczność, ale ty tylko takie dziergasz;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, ze nikt do kieszeni nie zajrzy, ale taki loczek to na pewno by się z kieszeni wychylił w odpowiednim momencie :). Lala wesoła i sympatyczna!
    Życzę Ci wielu tak udanych robótek i pomysłów! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te Twoje laleczki:) Podoba mie sie u Ciebie i jeśli pozwolisz zostanę na dłużej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta lala otrzymała imię Karolina i sprawiła starszej córce mnóstwo frajdy. Młodsza lalkę ukryła starannie w plecaku i wyjmowała tylko na przerwach. I bez szwanku wróciła do domu.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń