niedziela, 30 sierpnia 2009

Zmiany, zmiany

W zasadzie od początku istnienia bloga nie byłam do końca zadowolona jego wyglądem. Nie miałam jednak za bardzo czasu na zrobienie layoutu.Truscaveczka podała mi jednak linka ze wspaniałymi layoutami, więc nadszedł czas na zmiany :D Nie zdziwcie się, jak za każdym razem jak wejdziecie na bloga będzie on inaczej wyglądał - wszystko jest w fazie testów :D Jeszcze kilka dni potrwa zanim wszystko sobie poukładam, także cierpliwości.

Za utrudnienia przepraszam - mam nadzieję, że jak już skończę wszystko będzie się podobało :D

2 komentarze:

  1. I bardzo jest ładnie :) Cieszę się, że się przydałam odrobinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, ładnie :D kolejny raz wchodzę, a tu zmiana ! :) za każdym razem jeszcze lepiej ! :) kurcze kończ to bolerko ! tak fajnie się zapowiada ! :) ja o swojej włóczce z Lidla dawno zapomniałem :D

    OdpowiedzUsuń