sobota, 12 grudnia 2009

Wymianka u Maranty

Wszyscy otrzymali swoje przesyłki więc można ujawnić prezenty :D

Poniżej zdjęcie prezentu jaki przygotowałam dla Gosi (gosias)

Image Hosted by ImageShack.us

1. Skarpetki
2. Mikołaj
3. Aniołki
4. Pierniczki Toruńskie (dostępne tylko u nas :D )
5. Ozdobny piernik z godłem miasta Torunia
6. Pocztówka z Torunia
7. Ręcznie robiona kartka świąteczna
8. Pudełko w kształcie buta (do którego schowałam skarpetki)


A takie wspaniałości otrzymałam ja :D

Image Hosted by ImageShack.us
Zdjęcie skopiowałam s forum, niestety mój aparat odmówił posłuszeństwa i nie zrobiłam zdjęcia ;(

1. Szalik - bardzo fajny :D Przy niższych temperaturach zakładam pod spód inny, ale ten i tak na wierzch jako ozdoba :D
2. Mittenki - są piękne i bardzo ciepłe. Właśnie tego mi brakowało w tym sezonie :D
3. Rękawiczki jednopalczaste - troszkę dziwnie się czułam na początku, bo kciuk zakryty a reszta palców wolna... Na pewno przydadzą sie na mrozy.
4. Czapka - niestety okazała sie za mała i żadne rozciąganie nie pomogło :( Prawdopodobnie podaruję babci lub siostrze. Troszkę żal, ale z drugiej strony tyle innych cudowności dostałam :D
5. Czekolada biała (bąbolada, niewidoczna na zdjęciu) - PYSZNA!!! Skąd wiedziałaś że najbardziej lubię białą czekoladę?? Musiałam użyć resztek silnej woli aby nie zjeść całej za jednym posiedzeniem ;)


Komentarze:

isia511:
Pomysł z tamborkiem niezły, ale przyznam szczerze że ja lubię jak kanwa jest bardzo mocno naciągnięta a nie sądzę aby tutaj się tak dało. Wiem wiem wybredna jestem... Ponieważ nie haftuję teraz dużo więc patent z kartonem mi odpowiada - obrazków nie mam dużych więc wszystko jest oki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz