czwartek, 3 grudnia 2009

Czapka męska czyli zestaw świąteczny nr 2

Wzór: Wzorowana na Stripper by Katarzyna Wyka
Włóczka: Elian klasik (zielony i czarny) oraz brązowa włóczka z zapasów piwnicznych
Druty: 4,5

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Czapka miała być prezentem dla teścia, okazało się jednak że zdecydowanie nie mogę mierzyć robionych czapek na moim wielkim łepku bo czapka jest za duża :( Mąż zmierzył ją i niestety jest zbyt głęboka i odrobinkę luźna. Są dwa wyjścia - naprawa tej czapki lub zrobienie drugiej, wtedy tą podaruję dziadkowi (po którym odziedziczyłam tak dużą głowę :P ) Jeszcze nie wiem które wyjście wybiorę ;)

Komentarze:


Przemek: Wczoraj siostra mierzyła skarpetki i okazały się na nią tez za małe. Ja nie wiem jak ja to mierzyłam :( Chyba jej stopa urosła przez ostatnie kilka tygodni... A komin, hmmm Miał być dla mojej mamy na święta, ale to wymagającą kobieta i nie wiem czy znajdę odpowiednią włóczkę. Mam już wybrany wzór więc na pewno przynajmniej jeden komin powstać musi :D

1 komentarz: