piątek, 11 grudnia 2009

Mam już dość skarpetek...

To już 3 wzór skarpetek i znów jestem niezadowolona... Mirror socks zostały przeznaczone do sprucia, Hat heel socks za małe a pionowe skarpetki... Tak jak się obawiałam są bardzo ciasne i zdecydowanie mi nie pasują.

Wzór: Vertical socks
Włóczka: skarpetkowa z lidla
Druty: 2,5

Skarpetka przed zszyciem

Image Hosted by ImageShack.us


Skarpetka po zszyciu

Image Hosted by ImageShack.us

Bardzo mi się podoba sposób w jaki układają sie kolory. Zapewne kilka drobnych zmian we wzorze i skarpetki byłby dużo luźniejsze, nie wiem tylko czy mam ochotę sie z tym męczyć. Dam siostrze do zmierzenia - jeśli będą pasowały to dostanie pod choinkę ;)

Komentarze:

isia511: A jak dokładnie ma to wyglądać? Tamborek zwykle składa sie z dwóch obręczy pasujących do siebie pomiędzy które wchodzi kanwa. Czy dwie ramki z cienkich rurek będą sie dobrze trzymały? Chyba nie do końca potrafię sobie to wyobrazić. Jeśli byś mogła to zapisz dokładanie co i jak, albo najlepiej pokaż zdjęcie.

zaczarowana: Właśnie ta prostota wzoru dla mnie może być problemem - szybko się znudzę. Porozmawiam z mamą i może wybierzemy jakiś większy wzór z mniejszą powtarzalnością ;)

dhf: Właśnie się zastanawiam nad tym. Próbkę mam z pojedynczej, ale poważnie myślę nad dzierganiem jednak z podwójnej. Wszystko zależy od mojej mamy. Tak czy inaczej wydaje mi się że jeden motek to będzie za mało na szal z borderem, bo moja mama chce szal bardzo szeroki i dosyć długi...

1 komentarz:

  1. Jeszcze tego nie robiłam ale widziałam na blogu u splocika-rewelacyjny pomysł http://splocik.blox.pl/2008/11/Niespodzianka-od-meza.html

    OdpowiedzUsuń