piątek, 9 lipca 2010

Pokrowiec na telefon

Jakiś czas temu weszłam w posiadanie nowego telefonu, gdyż poprzedni odmawiał współpracy (Ci co do mnie dzwonili wiedzą o czym mówię ;) ). Poprzedni pokrowiec okazał się za mały, trzeba więc było wykombinować coś nowego ;) Zanurkowałam więc w kartonik z resztkami włóczek i wyciągnęłam dwa niewielkie kłębki akrylu. Postawiłam na zwykłe paski, bo chciałam coś prostego. Boczne rozcięcie jest wygodne do wkładania i wyjmowania telefonu a otwór z jednej strony zrobiłam specjalnie na wejście słuchawkowe.

Wzór: Mój własny
Włóczka: Elian Klasik i inny akryl
Druty: 2,75mm

Ponieważ siostra zabrała aparat na obóz taneczny, zdjęcia pokrowca musiałam robić... telefonem :D Jego miejsce zajęła paczka chusteczek, która kształtem i wielkością odpowiada telefonowi. 

Pokrowiec4

Pokrowiec2

Pokrowiec3

 Mały bonus - zdjęcie zrobione gdy telefon był w pokrowcu. Wygląda na to, że jest mu tam dobrze :D

Pokrowiec1

Musze się pochwalić, że Broderie już skończone. Zdjęcia zamieszczę jak tylko będę mogła kogoś poprosić o zrobienie zdjęć. Niestety nie bardzo podoba mi się kołnierzyk - coś sknociłam... Zobaczymy czy da się to naprawić.

1 komentarz:

  1. Bardzo sympatyczny pokrowiec, jak Ci się znudzi możesz go przekwalifikować na chustecznik ;).

    OdpowiedzUsuń