czwartek, 21 stycznia 2010

Bloody Stupid Johnson dla mamy

Czapka dla mamy wreszcie skończona :D Ile ja się z nią namęczyłam! Ponieważ większość osób twierdziła iz czapa wychodzi gigantyczna, uznałam, ze cieńsze druty dobrze jej zrobią i nie trzeba dostosowywać wzoru. Okazało, się, że i owszem czapka jest mniejsza, ale przy okazji dużo za płytka ;( Postanowiłam spruć ściągacz i czapkę pogłębić. Niestety pruło się fatalnie... Ile ja się naklęłam... Udało się w końcu nabrać oczka i dziergać dalej. Na szczęście mama jest zadowolona z efektu i pod koniec zimy już jej w głowę ciepło ;) Zdjęcia jeszcze przed blokowaniem, potem padł aparat i zdjęć na właścicielce nie ma :/ Jak się uda to podczas kolejnej wizyty zrobię kilka ;)

Wzór: Bloody Stupid Johnson by Sarah Lilly
Włóczka: Oliwia (70g)
Druty: 3,5







Wzór polecam, lubiącym "coś innego", bo dzierga się całkiem przyjemnie. Teraz mnie czekają rękawiczki do kompletu, z tym samym motywem. To dopiero wyzwanie :D

Komentarze:

Wanda: Na pewno zrobię jeszcze nie jednego, ale teraz inne projekty mam na głowie. Niestety jedyne co na razie nasz mały gnom robi to podjudza nasze chomiki do hałasowania po nocach :P

Konwalia: Czapeczka to najfajniejsza część gnoma :D Nadaje mu cały charakter.

1 komentarz:

  1. Bardzo ładny jest ten wzór i przyjemny kolorek. W wolnej chwili ;) zapraszam Cię na mojego bloga po odbiór wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń