sobota, 16 kwietnia 2011

Kurczaczki na patyku

Easter Chicks by Pyziulka
Easter Chicks, a photo by Pyziulka on Flickr.
Kwiecień przez palce mi przelatuje i nawet nie zauważyłam, że to już połowa miesiąca. Dziergam mało bo ochoty i czasu jakoś brak - no może bardziej ochoty niż czasu ;)

Miałam nie dziergać świątecznych ozdób, ale doszłam do wniosku, że może uda mi się kilka sprzedać i nieco dorobić. Zobaczymy ;)

Wzór jest bardzo prosty a wydzierganie jednego kurczaczka zajmuje ok 1,5 godziny, czyli ekspresowo. Na razie są dwa, ale jeśli znajdą się chętni powstanie ich więcej ;)

Komentarze:

Pappu, Anulinka, Piaseiza: Dziękuję bardzo ;)

Ann: Dzięki. Na rac można znaleźć dużo niesamowitych wzorów skarpetkowych. Zdecydowanie lepiej wychodzą z jednokolorowej włóczki, ale takiej mam malutko...

8 komentarzy:

  1. Kurczaczki są przeurocze, od razu mi się pojawił uśmiech na twarzy jak je zobaczyłam
    świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są, zgłoś je na jakiś konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczaki na patyku są odlotowe! Fantastyczna dekoracja, wspaniały pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Są przecudowne!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju ile fajnych robótek u Ciebie
    skarpetki,kurczaczki ,laleczki
    Super! Martynko

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę dużo kupujących i wierzę, że będzie ich wielu, bo kurczaczki są śliczne i nieoklepane. Przynajmniej ja widzę takie po raz pierwszy.Pozdrawiam świątecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w Twoich kurczaczkach - są megapozytywne!

    OdpowiedzUsuń