poniedziałek, 14 lutego 2011

Kiss Kiss

Ponieważ dzis są walentynki postanowiłam pokazać zdjęcie pewnego całuśnego ślimaka.

Wzór/Pattern: Garden slug by Kahra Grae
Włóczka/Yarn: bawełna
Druty/Needles: 2,75mm

Slug
Kto ma ochotę na takiego buziaka?

Zabawka ma ok 10cm wysokości oraz 10 długości. Na pewno powstanie więcej, bo się po prostu zakochałam w tym wzorze, który bardzo łatwo dopasować do swoich wymagań i dwóch takich samych zabawek nie będzie ;) Jego autorka ma jeszcze więcej takich ślicznych cudeniek, więc pewnie niedługo powstanie ich kilka...

Komantarze:


Pappu, Iwona, Alex, Amaya-Art, Grażyna: Dziękuję bardzo ;)


Piaseiza: Aż się zarumieniłam... Mam nadzieję, że będzie więcej takich akcji w których będę mogła pomóc.

Joanna: Dziękuję bardzo za wyróżnienie.

9 komentarzy:

  1. Aż brak słów! Całuj ślimaku, całuj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę na takiego całusa. Cudo. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny ! Super są Twoje zabaweczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie całuśny, chyba bym się bała, że się nie odklei ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, od takiego ślimaka z chęcią całusa przyjmę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity ten ślimak, nadaje się oryginalny i niekonwencjonalny prezent walentynkowy. Bardzo... sugestywny :).

    OdpowiedzUsuń