czwartek, 12 sierpnia 2010

Szczeniaczek

Kolejna zabawka wydziergana na aukcję charytatywną. Ten wzór spodobał mi się jak tylko go pierwszy raz ujrzałam. Czekał sobie spokojnie w kolejce, aż znajdę dla niego przeznaczenie. Wełna, którą dostałam jest dosyć gruba więc na bardziej szczegółowe zabawki sie nie nadaje a przy takim szczeniaku spisuje się idealnie. Nie wiem jak wam, ale mi przypomina on prosiaka ;) Kocyk, zapinany na "guziczek", jest przeznaczony do owinięcia tego śpiocha.

Wzór:  Puppy by Susan B. Anderson
Włóczka: Wełna 100% (szczeniak), akryl (kocyk)
Druty: 5,5 mm (szczeniak), 6,0 mm (kocyk)

Puppy
Komentarze:

Barbaratoja: Mnie też własnie te uszka najbardziej się podobają.

Tojatenia: Dziekuję.

Hada: Sprawa zabawki załatwiona ;) Obym tylko sie wyrobiła do kolejnego spotkania.

Anisa: Dzia.

1 komentarz: