wtorek, 10 sierpnia 2010

Królik

 Cieszę się, że są chętni na owieczkę. Zapisy cały czas trwają - zapraszam :D

Jakiś czas temu zostały mi przysłane włóczki - 100% wełna, dosyć grube (100m/100g) - z przeznaczeniem na zabawki na cele charytatywne. Od jakiegoś czasu działam w organizacjach związanych z Zambią i pomocy dzieciom (i nie tylko) tam mieszkającym. Zabawki zostaną sprzedane na allegro a dochód w 100% zostanie przekazany na pomoc podopiecznym Misji w Mpanshya.

Oto pierwsza z zabawek. Króliczek ma kolor nieco bardziej marchewkowy niż na zdjęciu, ale tez niezupełnie rudy. Niestety nadal nie mam porządnego aparatu :(

Wzór:  Bunny by Fuzzy mitten
Włóczka: Wełna 100% (90g)
Druty: 4,0mm

Królik

Komentarze:

Konwalia: Dzia, Ten dzióbek mnie właśnie zauroczył i musiałam ja wydziergać.

Janeczka: Dziękuję.

Piaseiza: Aż sie zarumieniłam...

Makneta: zapraszam na candy - zapisy już otwarte ;)

Anisa: Mam nadzieję, że jakaś dziewczynka ją pokocha...

Hada: ja obietnic dotrzymuję i tylko czekam na info od Ciebie i córeczki co tez sobie mała zażyczy ;)

6 komentarzy:

  1. Z oklapniętymi uszkami jest śliczny, właśnie uszy podobają mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny. I cel bardzo zacny. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  3. króliczek śliczniutki. co do obietnicy, to nie chcę Ci robić problemu :)
    Podobają mi się wszystkie Twoje zabawki ale wiem ile pracy kosztują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatyczny ten króliczek, a co najważniejsze to piękne, że na tak szczytny cel go przeznaczyłaś, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale uszaty :)) Ogonek wymiata. Bomba!

    OdpowiedzUsuń