piątek, 24 kwietnia 2009

Uzupełnienie...

Niewiele sie u mnie dzieje robótkowego, ale uzupełnię braki z poprzednich wpisów ;)

Czapeczka już skończona dawno i wysłana, ale zabrano mi aparat i jedyne co miałam pod ręka to komórka. W związku z tym zdjęcia kiepskie, ale po małej i szybkiej obróbce w PS są znośne ;)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Mam nadzieję, że sie spodoba ;)

Pamiętacie moje plany na rekawiczki - mittenki? Jakiś czas temu je zaczęłam robić... Okazało się jednak ze nie do końca mi wzór odpowiada. Poprzerabiam go troszkę, zmienie rozmiar drutów i dorobię zwykłe rękawiczki do kompletu ;) Poniżej zdjęcia tego co udało mi sie zrobić. Było jednak za krótkie i za ciasne :/

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


A tak poza tym to jestem wkurzona... Nie mogę w PS znaleźć funkcji z których kiedyś korzystałam robiąc ramki i loga.... I mnie zaraz coś strzeli... Komp się wiesza, monitor sie wyłącza... Teoretycznie mam pieniążki na komputer, ale... No waśnie zawsze jest jakieś ale... W tym roku szykujemy ślub... Niby skromny, ale 5tyś trzeba liczyć... I teraz mam dylemat - sukienka ślubna czy komputer :P Coś czuję że wygra komputer a do ślubu pójdę w zwykłej ładnej sukience a nie żadnej ślubnej :P

3 komentarze:

  1. hmm nie mnie radzic..zreszta mlodej we wszystkim ladnie w w tym wyjatkowym dniu a wiem jak czlowieka nosi gdy komp sie wiesza...:)..wiec rozumiem...czapka sliczna.duzo uroku dodaje jej melanzowa wloczka choc i delikatny azur sprawia,ze napewno bedzie sie slicznie prezentowac..pozdrawiam ania
    ps;jesli chodzi o mitenki to nie wypowiadam sie bo jeszcze nie robilam.

    OdpowiedzUsuń
  2. mittenki zapowiadaja się ślicznie. Bardzo ładny kolor :) Przy takim wzorze możesz je spokojnie rozszerzyć na dłoń. Będę kibicować postępom !

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd ja znam tą czapeczkę????:D Jest śliczna i skarpeteczki do niej też piękne!!! Już nie mogę się doczekać, aż moje dziecko je założy. Dziękuję!!!!!

    OdpowiedzUsuń