niedziela, 22 marca 2009

Zaczynamy blogowanie

Postanowiłam i ja spróbować poblogować :D

Dopiero od kilku miesięcy robię na drutach, więc nie mam za wiele do pokazania, ale postaram sie uaktualniać bloga jak tylko będę miała nowe projekty :D

Własnie czekam na zamówienie z zamotanych :D Przyjadą do mnie druty addi tak zachwalane przez wszystkich. Mam nadzieję że są warte swojej ceny. Już się nie mogę doczekć !!!

_________________________________________________________________________________

I decided to start blogging :D

I've started knitting just few months ago, so I don't have much to show, but I try to update my blog as soon as new project will be done.


I'm waiting for my package from Zamotane.pl I ordered addi needles everybody is talking about. I hope they worth it! I cannot wait.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz