niedziela, 22 marca 2009

Oto Miś


Wzór: Henri the knitted bear
Włóczka: Sonia
Druty: 2,5

Bardzo podobają mi się robione na drutach zabawki. Postanowiłam zrobić taką dla koleżanki. Wzór misia tak bardzo mi się spodobał, że nie zastanawiałam się dwa razy tylko wzięłam druty do łapki :D

Prawda że przesłodki??
_________________________________________________

I really like knitted toys. I decided to make one for my friend. When I found this pattern I didn't think twice, I just pick up my needles and start to knit.


It's cute, isn't it?

2 komentarze:

  1. juz cie mam w swoim spisie..wiec czekam na twoje prace ..bede zagladac..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny miś, może i ja w wolnej chwili bym zrobiła moim dziewczynom? tylko ze ja 2 lata temu zaczelam haft riszelie ( nie wiem jak to sie pisze poprawnie), i jakos jeszcze duzo mi zostalo. w domu nie mam czasu na to, wiec przyzady do hafotawania mam na dzialce u tesciów.
    Jeszcze raz miś miodzio

    OdpowiedzUsuń