czwartek, 26 marca 2009

Przesyłka z Zamotanych


Jest jest, nareszcie jest :D Moje pierwsze zamówienie w wirtualnej pasmanterii :D Pewnie patrząc na zawartość zdziwicie się, ze czego ona się tak cieszy, ale ja mam z czego :D Po pierwsze i najważniejsze - druty addi. Tak je wszyscy zachwalali ze postanowiłam kupić takie, których najczęściej ostatnio używam 2,5. Rzeczywiście leciutkie, żyłka bardzo elastyczna... Jeszcze dziś zacznę drugą skarpetkę na tych drutach właśnie :D Co poza tym - kilka drobnostek trzy motki Elian klasik. Miały być na mittenki, ale chyba jednak za ciemna ta zieleń... No ale nic się nie zmarnuje prawda. Dodatkowo dostałam ręcznie robione próbki włóczek dostępnych w zamotane.pl. Dla mnie, początkującej, jest to nieoceniona pomoc! Już planuję kolejne zakupy :D Ale najpierw... muszę zakupić pojemnik na moje zapasy :D Myślę o takim na kółkach (jak na zabawki) ale zastanawiam się jeszcze nad wymiarami :P

2 komentarze:

  1. Dziękuję za odwiedziny, a co do zapasów to włóczki kupuję za grosze, więc zapasy rosną. Pozdrawiam, życzę wytrwałości w dzierganiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Piękne zakupy! Elian Klasik to świetna i tania włóczka! A Addiki rzeczywiście mają bardzo dobrą żyłkę-już wypróbowałam :) Jeżeli chodzi o pojemnik na zapasy, to szczerze radzę kupić od razu duży... jak zaczniesz kupować włóczki, to na 100% wpadniesz w nałóg i będziesz potrzebowała sporo miejsca:):):)

    OdpowiedzUsuń