środa, 16 czerwca 2010

Lalki-siostry odsłona druga.

Oprócz opublikowanego wczoraj misia Kasia dostała ode mnie pokazywane już wcześniej lalki-siostry. Kasia jest już którąś z kolei osobą, która mnie o nie poprosiła i tak się zastanawiam co jest powodem, że te lalki tak sie podobają. Trudne one nie są i na pewno bez problemu można je sobie wydziergać nawet bez wzoru.

Wzór: Sisters by Susan B. Anderson
Włóczka: resztki akrylu
Druty: 3,25mm

L-S


Dzierga sie na prawdę szybko i przyjemnie. Najwięcej czasu zajmuje zrobienie włosów i przyznam, że ostatnio to mój najmniej ulubiony etap. Ja lubię jak coś jest perfekcyjne, a z tym jest trudno...

Wczoraj wieczorkiem dotarła do mnie wyczekiwana paczuszka, ale o tym co w środku napisze jutro ;) Zdradzę tylko, że prezent lepszy niż od mikołaja...

Komentarze:


Antonina, Jeniulka, Antosia: dziękuję bardzo.

Anisa: Tutaj jest wyjaśnione po angielsku co i gdzie wkleić w kodzie html: KLIK . Jeśli wolisz inny sposób, to możesz wklejac każdą emotkionke osobno (jak zdjęcie). Kody możesz naleźć tutaj: Darmowe emotkonki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz