poniedziałek, 27 lipca 2009

Opatulam sobie telefon

We wcześniejszym poście pisałam o akcji Truscaveczki - Opatul sobie telefon. Dziś sobie zasiadłam i wykombinowałam sobie opatulenie na telefon. Wykorzystałam ciemno-zieloną Elian Klasik, która zakupiłam jakiś czas temu. Z przodu jest wzór żółwia znaleziony w necie. Niestety nie pamiętam z jakiej strony ale autorem jest Charlotte Parry. Dostosowałam do własnych potrzeb - jak zwykle z resztą :P ) Użyłam drutów 2,5 - jedyny addików jakie posiadam. Jakiś czas temu pisałam ze mam dosyć takich małych drutów, ale ostatnio mnie do nich ciągnie ;)A teraz zdjęcia:

Tak wygląda pusty i czekający na komórkę :D

Image Hosted by ImageShack.us

A tak z telefonem :D

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Mnie się bardzo podoba, zobaczymy co powie siostra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz