środa, 18 lipca 2012

Skarpetki dla przyjaciółki

Skarpetki te powstały jeszcze w marcu na urodziny pewnej wspaniałej osóbki. Udało mi sie nawet wręczyć je osobiście w maju - na szczęście pasują ;)


Wzór/Pattern:  Outside In by Janice Kang 
Włóczka/Yarn: 
Jo-Ann Sensations Soles & More
Druty/Needles: 2,75 mm

Bernadka's socks

Dużym plusem tego wzoru jest to, iż dzierga się je "na lewej stronie" tzn po skończonym dzierganiu wywracamy skarpetkę. Dzięki temu podeszwa składa sie z oczek prawych (a nie lewych) i jest dużo bardziej przyjazna dla stópek.

Uwielbiam dziergać skarpetki a na drutach ma kolejne dla siebie. Miały byc na lato ale chyba następne... ;) Ostatnio mam coraz więcej zamówień więc małe projekty sa typowo "w drodze" a ponieważ przebywam przede wszystkim w domu lub w pracy praca posuwa się wolniej od ślimaczego tempa ;)

12 komentarzy:

  1. Ciekawy wzór, w życiu nie dziergałam jeszcze skarpet. Twoje są jednak tak inspirujące, że może się skuszę :)

    Pozdrawiam!
    Liadan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Spróbuj skarpetek ale najlepiej takich od palców - moim zdaniem lepiej sie dzierga. Uprzedzam tylko że skarpetki uzależniają bardzo ;) W razie pytań pisz śmiało!

      Usuń
  2. Są przecudne.Nic tylko zazdroszczę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wystarczy ładnie poprosić i nie trzeba być zazdrosnym ;)

      Usuń
  3. Tez jeszcze nie dziergałam skarpet - ale nie mam odwagi - może mi nie wyjdą a Twoje sątakie superowe :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu....jakie śliczne...bardzo mi się podobaja. Zreszta wszystkie Twoje prace są śliczne. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na candy do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdego roku przymierzam się do skarpet, ale jakoś nie umiem się za nie zabrać, ale może kiedyś się wreszcie zmobilizuję. Bardzo podobają mi się twoje skarpetki, na pewno są wygodne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. witam, szukałam w internecie wzoru na czapeczkę dla małej dziewczynki i naraz - buch skarpetki cud ! Pozdrawiam serdecznie i gratuluję tak pięknych i oryginalnych pomysłów.
    Całkiem nieźle radzę sobie z drutami, wiele wzorów w życiu widziałam, ale tak fajnych skarpet - jeszcze nie. Czy można się od Pani nauczyć je robić? Byłby super prezent dla córki.
    Pozdrawiam serdecznie - Agnieszka
    akepkowicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. witam, przeglądając wzory w internecie (czapki dla niemowląt) zachwyciłam się Pani skarpetkami. Gratuluję oryginalnych pomysłów :)
    czy można się od Pani nauczyć, jak zrobić tego typu skarpetki? Nieźle sobie radzę z drutami, a to byłby super prezent dla córki.
    Pozdrawiam jak najserdeczniej

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie zrobiłaś te skarpetki ! przydałyby mi się takie - bo zimno w stopy mimo ładnej pogody na dworze ...

    OdpowiedzUsuń