sobota, 17 grudnia 2011

Prośba

Przyznać się proszę kto zabrał listopad i połowę grudnia? Przecież dopiero co był październik... Czas mi przecieka przez palce za sprawą pracy, zleceń (czyli drugiej pracy, choć nie na pełen etat ;) ), szkoły i rodziny... Przyznam że zlecenia kończę na ostatnią chwilę i nawet nie zdążę zdjęć zrobić, więc kilka ostatnich projektów nie zostanie opublikowanych. Tyle razy sobie powtarzam, że muszę lepiej czas zorganizować, ale ... nie mam na to czasu ;) Chyba pozostanie to jako moje noworoczne postanowienie ;)

Wielka prośba do anonimów w komentarzach - jeśli nie zostawicie swojego adresu mailowego lub innych namiarów nie jestem w stanie odpowiedzieć na wasze pytanie czy też prośbę. Po lewej stronie jest podany mój adres mailowy - zawsze można napisać tam zamiast na blogu. Jest też link do mojego profilu na Facebooku, zauważyłam jednak, że nie zawsze dostaję informację że ma wiadomość, więc bezpieczniej jest napisać na adres mailowy ;)

Dla osób czekających na zdjęcia - kilka udało mi się zrobić w tym tygodniu i postaram się jutro choć jedno dodać ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz