wtorek, 28 czerwca 2011

Potworki 2 w 1

Bardzo dawno mnie nie było ale nie zniknęłam z życia blogowego zupełnie. Mój świat nieco zwariował ostatnio i nie miałam czasu na nic. Od kilku dni leże w łóżku z powodu problemów z plecami miałam więc czas na dzierganie i nawet na krótki wpis na blogu.


Poniższy wzór dostałam w ramach RAK na ravelry, wydrukowałam i odłożyłam na "małą" kupkę "wydziergaj jak najszybciej" ;) Niestety nie maleje ona ostatnio...

Wzór/Pattern:Daphne and Delilah the Momma and Baby Monster by Rebecca Danger
Włóczka/Yarn: Akryl
Druty/Needles: 3,00 mm

Monsters

Oczka które widzicie na większym potworku przyszły do mnie niedawno od Alex - dziękuję bardzo :* Nie spotkałam jeszcze takich, nie tylko są niebiesko-żółte ale na dodatek do przyszycia.

Teraz wracam do łóżka, po drodze zabiorę kolejny wzór z wyżej wspomnianej kupki i zabiorę się za dzierganie. W końcu to terapia ;)

Komentarze:

Anka, Antonina, Pandora, Anisa, Malutka, Janeczkowo, Aneta, Anna, Piaseiza, Gocha, Amaya-art, eva-jank: Dziękuję bardzo za komentarze. Bardzo trudno mi się rozstać z tą zabawką...

3 komentarze:

  1. Śliczne potworki!Szybkiego powrotu do zdrowia życzę Ci.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że życie codziennie nie wciągnęło Cię aż tak bardzo, by porzucić przyjemne hobby :)) Potworeczki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze potworki z oczkami :) Cieszę się bardzo, że Ci się przydały i spodobały :)

    OdpowiedzUsuń