niedziela, 1 maja 2011

Mała Goldi

Ostatnie kilka dni spędziłam na dzierganiu zabawek i nie tylko do nowego sklepu Mamine w którym juz niedługo będzie można kupić moje wyroby. Jedną z nich jest poniższa mała Goldi. Po raz pierwszy wyszywałam w ten sposób oczka i muszę przyznać, że jestem zadowolona z efektu. Trzeba jeszcze nieco je dopracować a kolejne lalki już czekają.

Wykorzystałam tutaj wzór Chibi Doll Fiony McDonald, który nie raz pojawiał się na blogu i pewnie nie raz jeszcze się pojawi.

Goldi  
Bardzo podoba mi się efekt jaki uzyskałam używając puszystej włóczki na włosy.Nadały im nie tylko objętości ale też doskonale zakrywa skalp przy mniejszym ciężarze. 

Niestety musiałam mamie oddać pożyczony aparat co oznacza korzystanie z aparatu w telefonie przynajmniej do czerwca. Zdjęcia nie są może takie ładne, ale myślę że całkiem przyzwoite ;)

Komentarze:

Ann, Malutka, Gocha, Anisa, Grażyna: Dziękuję za komentarze i życzenia. Jesteście kochane ;)

4 komentarze:

  1. Świetnie, że nawiązałaś współpracę ze sklepem internetowym. Lala bardzo radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna jest. Już nie mogę doczekać się kolejnych.
    Pozdrawiam,
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  3. słodka blondi o wielkich oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przeglądnęłam Twoje prace i zadaję sobie pytanie? Ileż cierpliwości musi mieć ta kobiety? Twoje prace są rewelacyjne, potrafisz robić na drutach arcydzieła! Tak wyprofilować np misia, żeby siedział, serce i duszę ogrzewał?! Jestem pod wielkim wrażeniem i życzę Ci dalszych tak cudownych prac

    OdpowiedzUsuń