sobota, 1 stycznia 2011

WIPy na nowy rok

Jak minęły wam święta i sylwester? Mam nadzieję, że spokojnie. U mnie niestety końcówka roku nie była zbyt dobra, ale liczę na to, że nowy rok będzie o wiele lepszy od poprzedniego. 

Nie udało mi się zakończyć projektów przed zakończeniem roku, niestety. Część z nich niebezpiecznie zbliża się do uznania za UFO... Mam nadzieję, że szybko podgonię dzierganie. Niestety złamanie drutów nie pomogło... To już druga para akrylowych Knit Pro które złamałam podczas dziergania (wcześniej 4,0mm teraz 6,0mm).

druty

Zdecydowanie nie polecam akryli! Metalowe są o niebo lepsze!

A co mam teraz na drutach (tych jeszcze nie złamanych ;) )

WIP 31 grudzień 2010

Część nowych, część jeszcze z poprzedniego miesiąca a jeden to w sumie tylko włoczka i dobrane druty ;) Czas najwyższy coś skończyć. 

W NOWYM ROKU ŻYCZĘ WSZYSTKIM DZIERGAJĄCYM SPORO CZASU NA ROBÓTKI.

Komentarze:

Anisa, Piaseiza, Lete, Aneta, Zula : Dziękuję bardzo.

Ania: Przy każdym zdjęciu jest podana nazwa wzoru i autor (czasami także link do wzoru). Spora część to wzory płatne lub z książek, ale część jest darmowych lub mojego autorstwa.

5 komentarzy:

  1. Intrygująco wyglądają te napoczęte robótki - czekam z niecierpliwością na końcowy efekt! A tymczasem wszystkiego dobrego w nowym roku - wielu spełnionych planów i niezapomnianych przeżyć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo, dużo zdrowia na rozpoczynający się rok i wszystkiego najlepszego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. samych radosnych chwil w Nowym Roku:))
    i bezwypadkowych robótek :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz wszystkiego naj!
    Zszywaj Pyziu to "coś" zielone, bom ciekawa :-)

    OdpowiedzUsuń